Қазіргі заманғы мейрамхана бизнесі: Петропавл әкімшілігінің табысты басқару құпияларын ашты
Әрбір кәсіби сала өзгеріп, уақытпен бірге дамиды. Технологиялар, қызмет көрсету әдістері жаңарады, бұл мейрамхана бизнесіне де қатысты. Осылайша, Петропавлда қаладағы мейрамхана иелері мен әкімшілері үшін семинар-тренинг өтті. Спикер ретінде Қазақстанның танымал мейрамхана аудиторы, республиканың бірінші мейрамхана мектебінің негізін қалаушы Сейтжан Оспанов сөз сөйледі, деп хабарлайды QZ News тілшісі.
Сейтжан Оспанов Петропавлға лектор ретінде екінші рет шақырылды. Өткен жылы ол даяшылар үшін тренинг өткізген болатын. Бұл жолы әкімшілердің жұмысын зерттеуге басымдық берілді. Солтүстік Қазақстан облысы мейрамханаларының және қонақ үйлерінің ассоциациясының атқарушы директоры Андрей Фроловтың айтуынша, тренингке қала мен облыс аудандарынан мейрамхана иелері мен әкімшілері қатысты.
«Әкімші мейрамханада екінші тұлға болып табылады. Бас-аспаз ас үйге жауап береді, ал әкімші зал мен қызмет көрсетуді басқаруға жауапты. Бастапқыда тренингке 25-30 адам қатысуды қалады. Бірақ, өкінішке орай, барлығы да күн мен уақытқа сәйкес келмеді. Кейбірі ауданнан келе алмады. Сондықтан тренингке 17 адам қатысты. Кейбіреулер тек бір күнді және белгілі бір тақырыпты таңдады. Әр күн тренингтің әртүрлі бағытына арналды. Кейбіреулер барлық 4 күнді де толық қатысты. Әр курс соңында Сейтжан әкімшілермен сөйлесіп, олардың сұрақтарына жауап берді», – деді Андрей Фролов.
Төрт күндік тренинг барысында кәсіпорын аудиті, міндеттерді дұрыс орындау, HR бағыты, дұрыс команда жинау, қызметкерлерді мотивациялау бағдарламалары, психология, қызметкерлер мен қонақтардың бейнелері, қызметкерлердің сыртқы көрінісіне арналған стандарттар мен тәртіп мәселелері қаралды.
«Қызметкерлер арасындағы мотивация бойынша көп сұрақтар туындады. Пікірлер туралы да сұрақтар көтерілді. Қазіргі таңда бізде көптеген платформалар бар, онда адамдар белгілі бір мейрамхананы аралағаннан кейін пікір қалдырады. Теріс және оң пікірлер бар, бірақ бәрі олармен қалай жұмыс істеу керектігін білмейді», – деп қосты Андрей Фролов.
Тренингке қатысушы Владимир Коркин мейрамхана саласында 30 жылдан астам тәжірибесі бар. «В добрый путь» кафесінің әкімшісі ретінде 8 жыл жұмыс істейді. Владимирдің айтуынша, ол өз мансабын даяшы ретінде бастап, кейін әкімші болды. Ол әрдайым әртүрлі оқыту тренингтеріне қатысып, алған білімдерін тек практикалық тұрғыда қолдануға ғана емес, әріптестерімен бөлісуге де тырысады.
«Кейбір нәрселерді ұмытып қалғанымды және оқыту барысында қайта еске түсіргенімді айта аламын – пайызы туралы, жылдық жоспарларды қалай құру керек, табысты қалай есептеу керек. Барлық тыңдаған лекциялар өте қызықты болды. Тренингтер жемісті, көп нәрсені үйретеді. Қызметкерлерді қабылдау, оларды бейімдеу, ротация бойынша іс-қимыл жоспары, оларды дұрыс пайдалану, ротация табыстылығын есептеу – жұмыста маңызды нәрселердің барлығы. Кейбір жайттарды мен мүлдем білмедім. Бұл курстарға бекер барғаным жоқ деп ойлаймын. Менің үлкен тәжірибем болғанымен, әрқашан үйренуге болады», – деді Владимир Коркин.
Қазақстанның мейрамхана аудиторы және республикадағы бірінші мейрамхана мектебінің негізін қалаушы Сейтжан Оспанов тренинг бағдарламасы мейрамханалар мен кафелердің әкімшілері үшін өте маңызды білім мен лайфхактарды ұсынатынын айтты.
«Өз қызметкерлерін семинарлар мен тренингтер арқылы дамытуға мән беретін адамдарға үлкен құрмет көрсетемін. Бұл әрқашан пайдалы, жаңа серпін, нетворкинг. Себебі қатысушылар бір-бірімен танысып, олар арасында белгілі бір ынтымақтастық пайда болады. Мен негізінен тыңдаушыларға емес, бизнес иелеріне, өз қызметкерлерін осында жібермегендерге кеңес берер едім. Неге? Себебі менің пікірімше, егер сіз алға жылжып, дамығыңыз келсе, ең алдымен өз командаңызды дамытуыңыз керек, әсіресе әкімшілер сияқты негізгі қызметкерлерді», – дейді Сейтжан Оспанов.
Спикердің айтуынша, көптеген адамдар әкімшіні «кінәсіз кінәлі» тұлға ретінде көреді. Оған тек қызмет көрсету ғана емес, барлық мәселелер мен проблемаларды шешу де жүктеледі. Бұл дұрыс емес деп санайды.
«Мен мұны артық деп санаймын, өйткені әр қызметкердің өз ерекшелігі мен функционалы бар. Әкімші мен үшін сатылым бөлімінің жетекшісі сияқты болуы тиіс, ол директор қойған сатылым жоспарын орындауға жауапты. Әрине, оның міндетіне дұрыс қонақжайлық пен жақсы қызмет көрсету кіреді. Міне, менің көзқарасымдағы дұрыс әкімші осындай», – деп мәлімдеді Қазақстанның мейрамхана аудиторы.
Айта кетейік, Петропавлға алғаш келгеннен кейін Сейтжан Оспанов бірнеше мейрамханалармен жеке жұмыс істеп, оларға қолдау көрсету жұмыстарын атқарып келеді.
«Тренингке қатысып, адамдарды мотивациялау бір бөлек. Бірақ мотивация екі аптадан кейін аяқталады, одан кейін қатысушылардың тәртібі мен еңбек дисциплинасы қосылуы керек. Сондықтан көптеген адамдар дәл осындай тренингтен кейін тоқсандық қолдау көрсету үшін келісімшарт жасайды. Олар қолдаудың артықшылығын көріп, өздерін жаңа қырынан ашады, бұл өте жақсы», – деп бөлісті Сейтжан Оспанов.